a) odgłos gwizdu z obszaru lusterka zewnętrznego podczas jazdy ze stałą prędkością; dotyczy wszystkich modeli.
Przyczyna: za duża szczelina pomiędzy obudową lusterka zewnętrznego i górną osłoną lusterka zewnętrznego.
b) rezonans lub odgłos buczenia spod pojazdu podczas jazdy z prędkością powyżej 90 km/h; dotyczy wszystkich modeli.
Przyczyna: za duża szczelina pomiędzy przednią i środkową osłona zabezpieczającą podwozia.
c) wibracje na kole kierownicy podczas jazdy z prędkościami około 90 – 130 km/h przypominające nieprawidłowe wyrównoważenie kół; może dotyczyć wszystkich modeli z 2012 r.
Przyczyna: wada konstrukcyjna drążków kierowniczych.
d) odgłos gwizdu dochodzący z okolic pompy olejowej oraz odgłos grzechotania dochodzący z okolic układu rozrządu; dotyczy samochodów wyposażonych w silnik benzynowy o oznaczeniu kodowym N20 przy przebiegu rzędu 30 – 50 tys. km.
Przyczyna: Rozciągnięcie głównego łańcucha rozrządu i blokowanie się ogniw łańcucha napędzającego pompę olejową. Naprawa zazwyczaj wykonywana jest w okresie gwarancyjnym
e)
szum
wiatru dochodzący z okolic uszczelek drzwi; dotyczy wszystkich
modeli.
Przyczyna: niepoprawne
zaprojektowanie uszczelek drzwi
Ponadto we wszystkich modelach występują awarie powszechnie stosowanej elektroniki. Koszty napraw oraz części są bardzo duże a za cenę, jaką należy zapłacić nawet za używany samochód usterki takie jak wady konstrukcyjne silnika są niedopuszczalne.